Vārstu eļļošanas/dzesēšanas sistēma

Eļļa/dzesētājs tiek iesmidzināta ieplūdes kolektorā pasargājot ieplūdes vārstus, vārstu sēžas un vārstu vadīklas no apdegšanas, deformācijas.

Eļļošana/dzesēšana galvenokārt ir nepieciešama Japānas un Korejas kā arī nedaudziem Eiropas un Amerikas automašīnu dzinējiem jeb dzinējiem kuriem ir mehāniskā vārstu regulācija tādiem kā:

Chevrolet, Chrysler no 2011 gada ar 3,6L dzinēju, Ford, Honda, Hummer, Hyundai, Infiniti, Kia, Lexus, Mazda, Mitsubishi, Nissan, Opel(ne visi), Renault, Subaru, Suzuki, Toyota utt.

Aptuvenais patēriņš vārstu eļļai/dzesētājam: 100g/1000km ja degvielas patēriņš vidēji ir 10L/100km.

Piedāvājam kā arī uzstādam mehāniskās un elektroniskās Eļļošanas/dzesēšanas :

Flash Lube, JLM, V-Lube.

Mehāniskās sistēmas

  

Mehāniskā eļļošanas/dzesēšana sistēma ir pilnīgi neatkarīga, tā netiek savienota ar gāzes datoru.

Sistēma ir REGULĀRI JĀAPSEKO un jāregulē patstāvīgi. Vismaz reizi divu nedēļu laikā.

Eļļošanas/dzesēšanas šķidrums tiek patērēts braucot gan ar gāzi gan benzīnu.

********

 Elektroniskās sistēmas

 

  

Elektroniskā eļļošanas/dzesēšana sistēma tiek savienota ar gāzes datoru.

Sistēma strādā precīzi un NAV REGULĀRI jāapseko un jāregulē salīdzinājumā ar mehāniski regulējamajām sistēmām.

Sistēma strādā tikai BRAUCOT ar gāzi, līdz ar to ir ietaupījums salīdzinājumā ar mehāniski regulējamajām sistēmām.

 

Pēc klienta vēlmēm komplektu var uzstādīt jebkurai automašīnai, neskatoties uz izlaiduma gadu vai dzinēja tipu un tilpumu.